geng blog

Saturday, March 26, 2011

JOM...MAKAN-MAKAN

Memulakan perjalanan (rombongan puan Jaamah)......hehehehe...selewat jam 5.00 petang dari Taman Ungku Tun Aminah menuju ke kawasan yang x pernah aku sampai....lebih kurang sejam perjalanan kami lalui.... letih gak lah ....macam2 pemandangan yg dapat kami lihat...dari kampung, pokok getah, dan yg seronoknye tgk pokok durian di tepi2 rumah...klaulah umah aku ade pokok durian...mmmmmmm.....akhirnye kami sampailah ke tempat untuk mengisi perot yg sememangnye dikosongkan ini.....sishhhhh malu lak.... teruja tgk pelabuhan tanjung pelepas disebelah restoran yg kami tempah itu.....sambil2 makan dapat lah melihat kren2 yg mengangkut kontena ke pelabuhan.....


amboi..kak pah makan ketam ye....oiiii kak ani x toleh kiri kanan lapar ke?

kak milah n kak ana bukan main lagi pokah kepala ikan tu kasi habis......

midah ko tgh buat ape tu????????sampai kiri kanan tangan pegang makanan.....dashyattttt


aiii kak lah abis licin dia sapu........


ikan tinggal kepala je di sepah dek diaorang ni.....lapor benor agknye.....hehehehehehhe


dah kenyang santai plak ye......posing  baik punyeee

ni posing2 sambil rehat kan perut kejap....sb jap lagi nak kasi licin semua yg ada.....

sampai senja kami di sana......dapatlah menikmati keindahan matahari tenggelam di pesisir laut

bila semua dah kekenyangan.....posing lah pulak ramai2 sebelom bertolak balik.....amboi kak ani...sampai senget kepala......syoookkkk habisss.....

  amat seronok bila kami dapat berkumpul begini......ntah bila la lagi kami dapat bersama-sama begini........akhir nye kami pulang dengan kenangan yang akan dikenang oleh kami sendiri
ALAMAK....SAMPAI UMAH LAPAR BALIK LAAAAA.....


No comments:

Post a Comment

Orang Peminat Rahsia