Friday, March 18, 2011

LOVING













HINGGA KE SAAT INI HAMPIR 22 TAHUN KAMI MELAYARI BAHTERA YG BERNAMA RUMAHTANGGA.........SYUKUR YG TRAMAT  KE HDRAT ILAHI KERANA KURNIAAN NYA YG TAK TERNILAI..........SEMOGA BERKEKALAN HINGGA KE SYURGA....
segala pahit manis masam kelat semuanye telah kami rasa.......tp kan yang pahit tu mcm belom lah.......

hidup bersama nya memang amat bahagia.....tp kdg2 tu memendam rasa juga lah......tp setiap ape yang berlaku tu bila difikirkan semula memang kdg tu aku yang salah...hehehehehehe......pemikiran suami memg jauh berbeza ngan fikiran si isteri.......itu aku akui lah.......

selama mane dan sehingga kemane pon aku memg sush kalau dia x de bersama......pendek kata apepon mesti  ngan dia lah..........suami ku tersayang.......IBRAHIM BIN MAAMOR......

tiap2 kali tiba brthday aku dia slalu buat2 lupe.......bila aku cakap dia akan ckp dia ingat......
.tp ntah dia ingat ke x........
memg x harap pon hadiah darnye...sb da faham sgt ngan dia.....(memg x de)
tp yang penting dia sayang aku......hehehhehehehe

dia slalu beli cokelat atau eskrem...
itu pon da buat aku gembira.......

No comments:

Post a Comment