geng blog

Thursday, May 5, 2011

Ketenangan yang di nanti





ntah ape lah yang melanda perasaan aku sejak kebelakangan ni.....
rasa tak tentu arah.....sedih.....susah hati......
perasaan yang susah nak di rasa.....
ntah kenapa agaknye.....kekadang malam bila da terjaga dari tidur mulalah terkebil2 sorang...
puas pusing kiri kanan tak mau lelap jugak....lidah x jemu2 membaca ape yang tahu....
kadang2 tu bole lah lelap.....kekadang tu berjam2 baru lena...

bila difikir2kan semula.....mungkin inilah yang dikatakan perubahan hormon dalam badan kot.....hehhehehe
maklom lah da masok 40's...kena sedar diri lah ye.....
da nak menuju ke senja......
Apepon bersyukur sangat kehadrat Illahi kerana dikurniakan kehidupan yang indah selama ini.
Keindahan dan kenikmatan yang tergambar dek kata2....

semoga dengan ape yang dikurniakan oleh Nya membuatkan aku menjadi insan yang berguna didunia dan diakhirat......Aminnn

No comments:

Post a Comment

Orang Peminat Rahsia