geng blog

Tuesday, June 14, 2011

NORA ELENA

[cover-nora-elena-580x280[4].jpg]

Sebenarnya aku tak lah layan sangat drama Nora Elena ni;....

kadang2 teringat atau anak dara sorang ni yang buka barulah tengok....

petang tadi tengok lah.....da sampai bab mak dan ayah si Nora tu nak datang umah dia.....

naik menyampah pulak tengok si Yvonne tu.....mengacau je.....
bila tengok bab dia mabok dan si Nora pulak nampak suami dia tengah masukkan si penyibok tu dalam keta....
teringat pulak cerita2 sinetron yang dari seberang tu.......SAMA JEK.......
jalan citer sama jek.....
agaknya dah tak ade modal agaknya......

No comments:

Post a Comment

Orang Peminat Rahsia