geng blog

Tuesday, July 24, 2012

ecah berpuasa

assalam....
harini da puasa ke 4..macam-macam ragam terutamanya anak-anak kecik...
aduhai...balik dari skola agama dia da mula merenggek...haus la....penat la....last dia cakap ecah nak minum sikit je.....

itulah kan anak-anak kecik bila dilatih berpuasa....mula-mula tu buat tak tau je....
biorkn je dia membebel sendiri....

da penat dia membebel....


sampai dia tertido...nak anta balik rumah dia tak nak...jadi dia kena ikot aku kat ofis lah
terbongkang kepenatan dan keletihan....sian pulak tengok kan


hehhehehe....sayu pulak bila tengok airmata dia..
bukan senang nak ajar anak-anak ni..banyak cabaran kekadang memang menguji kesabaran
kalau bukan dari sekarang kita latih dia bila lagi dia nak buat....
cuba punya cuba nak pujuk dia bior puase sampai magrib aku tewas jugak...lepas bangun tido dia nanges nak minum...
akhirnye dia buka pukul 5 petang......

tak pelah kan...dia kecik lagi....tu yang dah tua bangka pun tak reti-reti nak puasa tu ape citer pulak...
renung-renungkan dan selamat beamal....




Saturday, July 21, 2012

SEGMEN BLOGLIST RAMADHAN

Segmen bloglist Ramadhan


aku si JEBAT

try join......jommmmmm
pada yang berminat jangan malu2 klik je banner kat atas tu...

Selamat menjalani ibadah puase....

Friday, July 13, 2012

nak tutup ke tak nak tutup,,,

assalamualaikum....
malam yang sepi tanpa sibongsu...
dia pergi kem kat sekolah dia..esok petang  baru balik...

da lama tak buat n3 ni...sibok dengan kerja-kerja yang memang tak akan habis...

jalan kat google ternampak fesyen tudung ni












KELAKO KAN......
Orang Peminat Rahsia