geng blog

Friday, November 30, 2012

"PRIMADONA" KE????

hye...ntah da berapa lama rancangan "primadona" ni ada...aku pon tak perasan..
selalu jugak tengok iklan dia kat Astro...tapi tak pernah pulak tengok sepenuhnya...

malam ni entah macamane cik abang bole pulak tengok astro prima ni....Primadona
selalunya kalau dia balik mesti sport....sport.....sport... boring jugak...tapi redha je...

berbalik pada Primadona tadi...rancangan dia biasa je...(pada aku la)....barisan pengacara yang  "jelita" lah.....pengisiannya macam tu je...cerita yang biasa2 kita dengar dan tengok....boring jugak kot..dengan pengacara yang berebut nak bercakap...da macam ahli mesyuarat tingkap pulak....

rasanya tak perlu kot ramai sangat yang nak bercakap...sebabnya ada soalan yang ntah apa2 je yang keluar.....
maaflah ya.....cuma pandangan peribadi je......(orang susah2 buat program aku ade sesedap rasa je nak komplen)....tapi betol pe......

MAAF ZAHIR BATIN.....

Tuesday, November 27, 2012

sampai juga.....

minggu lepas nak kata kejutan ye jugak.....lebih 15 tahun kot dia tak turun JB...
hahahaha....seronok

rasanya last dia datang JB masa arwah pak uteh meninggal....kalau tak silap lah...
tapi aku da jumpa masa pergi Putrajaya aritu...



Photo

destinasi Legoland......
nak pergi pantai JB ni manalah ade pantai lagi...dulu masa kecik2 datang JB pantai lido masih boleh mandi manda...sekarang dah tak nampak pantainya pon.







walaupun pertemuan dalam masa yang singkat tapi kami rasa memang seronok...ntah bila lah nak berkumpul macam ni lagi.....



Monday, November 12, 2012

AKU DATANG




12 november..datang lagi...
maka....bertambah lagi umur aku

kehidupan mesti diteruskan selagi nyawa dikandung badan
betul kan?????

namun bersyukur teramat sangat dikurniakan kehidupan sehingga ke harini...
ALHAMDULILLAH...
mudah2an setiap ape yang dilakukan akan diberkati oleh Allah....
harini.......43 tahun da hidup atas bumi Allah ni..
masih lagi mencari....dan terus mencari...
(manusia ni memg x pernah puas kan?????)

semoga hari2 mendatang dapat ditempuhi dengan penuh kesyukuran padaNya...

Saturday, November 3, 2012

EXAM....OH EXAM

assalamualaikum...dah lama jugak tak menulis
harini nak update n3 pasal anak dara yang nak amik exam ni..

5hb exam bermula....
harapan setinggi gunung yang paling tinggi lah untuk dia buat sebaik mungkin masa exam tu....
 
doa mak iringi semoga adik dapat menjawab dengan baik dan mendapat kelulusan yang cemerlang
aminnnnn
 
GOOD LUCK SAYANG...
Orang Peminat Rahsia