geng blog

Friday, March 22, 2013

Tahniah adik......

hari yg dinanti tiba juga
keputusan SPM keluar
hahaha....
kecut perut...tak tentu rasa semua ada...

macam aku yang nak amik keputusan pulak..
sebagai seorang ibu aku adalah orang yang paling takot...
bukan apa....
takut dia pulak yang tak bole terima kalau keptusan tu tak berapa bagus..
bila kita tengok masa dia belajar..semestinya dia mahukan yang terbaik...

akhirnya.....
Alhamdulillah...walaupun tidak mendapat banyak A namun dia memang gembira dengan apa yang dia dapat..
aku pon bersyukur sangat kerana apa yang dia usahakan membuahkan hasil...
subjek yang dia paling minat mendapat A......Prinsip Akaun....

Photo: Bff trcinta. korg la boyfie,korg la girlfie aku. muahhh sikitt :*

inilah teman seiringannya...Alhamdulillah semuanya lulus...
semoga kamu semua berjaya di masa akan datang...

Tahniah buat kamu semua...terutama sekali buat Nur Nadhirah binti Ibrahim......sayang adikkkk

Thursday, March 7, 2013

senam jangan tak senam

Photo: Muka org da lama x jogging...penat gile..
 
semalam belum balik dari kerja dia da sms nak ajak jogging esok pagi..
wahhhh
tetibe je nak ajak jogging
biasanay memang kena layan jugak ape yang dia nak...
sebenarnya aku ni da lama tak berriadah bagai ni
ambil kesempatan jugak la bila dia da ajak
 
sampai sana bermulalah episod bersenam
mula-mula berlari lah pelan-pelan
baru satu pusingan aku yang da termengah-mengah
alamak nampaknya aku memang kena buat benda ni selalu
kalau tidak apapon tak boleh...
sampai ke malam badan ni rasa sakit-sakit
lenguh-lenguh da macam orang tua lah pulak..
 
 

Orang Peminat Rahsia