geng blog

Monday, August 18, 2014

miss u like crazy

Assalamualaikum...Hye..semua
tak de ape nak buat ni..
Tengah sengsorang ni mulalah teringat dia..



Rindu sangat lah pulak...tak pe akhir bulan ni dia balik jb...
Saboo eaaa...

Sunday, August 17, 2014

beraye lagi.....

Tour bersambung lagi
Kita ke taman ungku tun aminah la pulak
Selfie dulu sementara menunggu tetamu

















Selesai sudah rumah pertama...jom kita ronda ke taman seri orkid pulak







Sopan santun la pulak arip ni





 habis episod malam ni...kita sambung lagi....InShaAllah



Sunday, August 10, 2014

kembara beraye ....round ke-4

sambung lagi citer beraye.....raye sebulan kannn

mula petang pukul 5.30 ...tak bole datang selagi belum kol 5.30 sebab tuan tanah da bgtau gate dia buka jam 5.30...phewwwwwww


yg dok mcm org bersanding tu lah tuan umahnye
ARIFF IBRAHIM



hasri ni org sibok makan dia sibok dok ngedit gambo
x lapooo agknye...


mamat2 bajet macho dok nyembang kat luor






selesai bab umah ariff
kita nak serang umah dollah plak
standby eaa ABDULLAH KADIR


muka mokcik ni je ek...mane2 ade




nasir zakaria dan isteri....suhaimi asik nyuap je


bercerita x henggat dunia....ade je story


amboi arip lapo eaa...

settle umah ke dua...jom kita gerak ke umah no 3


dorang ni ngelat da sampai dulu x tunggu kita
menjajo jgak cari blok nia ni....sampai kitaorg tawaf keliling blok baru jumpa



shida dan suami pon ado...rupanya berjiran selama ni ngn dia raye tahun ni baru tau...perghhhh dasat


arip nk makn dulu...sb nak g beraye ke pasir gudang...makn le arip


hahahahhaha...susah btol dpt member perasan ni hasri...hasri


sudin ngn said mcm da kepenatan je..rilekla



selesai sudah bab malam ni....akan ada sambungan lagi tau.....tunggu boi announce


Orang Peminat Rahsia