geng blog

Sunday, October 26, 2014

emak segalanya...

26 oktober...nak bgtau 1 dunia ni..hari ni hari jadi mak aku....64 da umo mak...Alhamdulillah diberikan oleh Allah...kesihatan yang baik untuk mak..semoga mak.dipanjangkan.umur..dimurahkan rezeki..diberkati dunia dan akhirat...terima kasih tak tethingga buat mak selama 45 tahun ni menjaga..merawat...menasihati ...segalanya lah...

Semoga mak berbahagia di dunia dan akhirat..

Sayang mak



Friday, October 24, 2014

EX SDARY 82-86 BERAYE LAGI

Assalamualaikum.....hye....
Nak citer ni..raya puasa da lepas...raye qurban pon da abis....geng kami ni x puas-puas nk beraya....

Raye deepavali pon kami layan....
1 Malaysia kan....hahahaha

Tuan tanah

Tukang masak
Mabeles mee bandung 
Terima kasih daun keladi
Bila-bila panggillah lagi...


Yang bawah- bawah ni tukang nyadap









Ole-ole dari mesir
Tq leyman





Tau je lah kan bila da bersama-sama tu ade aje yg citer yg kuor...tah henggat nak balik
By the way...terima kasih buat semua kengkawan lebih-lebih lagi.pada yang sponsor memacam tu...Alhamdulillah

Lepas ni ada raye lagi kita gather-gather lagi ek...
Luuvvvvv u ollllll

Orang Peminat Rahsia