geng blog

Saturday, November 17, 2018

My little sara



Bermula 3hb september 2018
Perkenalan dan jalinan kasih berputik

Terima kasih wahida kerana temukan kami
Sanggup menghantar comel pada kita..mak baru comel
Sara nama diberi sempena nama tempat dia dijumpa..(Taman Damansara Alif)



Comel kan...jangka umur dia mungkin masuk 2 bulan. Tak banyak kerenah senang je nak jaga dia..


Suka dipeluk..dibelai..manja beria ...sian tak cukup kasih ibu



Tido pon atas dada...panjat memanjat memang kerja dia..aktif sesangat




 Dok menung..mikir ape nak buat lepas ni...hehehe





😍😍😍😍😍😍



😽😽😽😽😽😽😽

💕💕💕💕💕💕💕




Tapi...sekarang sara da tak ada...😭😭😭😭😭
Akibat kecuaian diri sendiri
Maafkan mak sara
15hb November sara pergi dalam pelukan mak..kesal sangat sebab mak cuai...mak tak amik sara masuk kereta..sampai mak sendiri yang terlanggar sara...Allahuakbar..berdosa sangat rasanya pada si comel ni..sehingga entri ni di tulis masih terbayang segalanya masa kejadian tu....
Sara sangat istimewa diantara semua bulus-bulus yang mak ada...sangat istimewa
Maafkan mak sara

Monday, November 12, 2018

12 Nov
Alhamdulillah masih diberi kesempatan  menikmati kehidupan yang mungkin kita tak tau bila akhirnye.

Bertambah usia ko maklong...
Semoga diberi Hidayah yang berpanjangan dari Allah
Walaupon kita alpa dan sering melakukan berbagai kesalahan....Dia maha pengampun lagi maha mengetahui

49 weiii
ALHAMDULILLAH
Di kelilingi semua yang tersayang

Terima kasih mak
Terima kasih bak
 Tak terbalas segalanya
Tak mampu nak jadi anak yang terbaik
Along cuba...

Terima kasih buat semua yang di sayang
Suami tercinta
Anak2 permata hati
Menantu n bakal2 menantu
Adik2 kesayangan
Ank buah 3 ketul tu..😍😍😍😍
Harta dunia akhirat

Tak leh lupa ni...geng-geng sdary
😘😘😘 korang semua memg best
Tapi sory la kekadang aku ni memg kaso segalanya
Harap korang x simpan dalam ati...raye mintak mahap eaa

Semoga semua kita diberkati Allah dunia sampai akhirat

SYUKUR



Orang Peminat Rahsia