geng blog

Saturday, August 15, 2015

Corat- coret raye xsdary82-86

Assalammualaikum
Syawal da sampai ke penghujungnye

Acara tahunan kami...macam tahun-tahun sebelum ni...Alhamdulillah dapat jugak la kita semua berkumpul walaupun tak berkonvoi dari rumah ke rumah...tetap happening






































Akhir kata untuk kali ini terima kasih buat kengkawan yang dapat melapangkan masa untuk kita bersama-sama merapatkan silaturrahim ..terlanjur kata terkasar bahasa ampun maaf dipinta...jangan simpan dalam hati...maaf zahir batin
Peace yoooo
#exsdarythebestforever

EXSDARY 82-86. BERAYE

Assalamualaikum semua especially geng2 sdary8286

Acara tahunan kami setiap kali syawal ....beraye bersama..memang happening

Walaupon tahun ni tak de konvoi raye tapi kita usahakan jugak berkumpul walau kat mane pon...hehehe asalkan kami dapat bersama-sama.


Sunday, July 19, 2015

Raye 2015

Assalamualaikum...
Selamat hari raya maaf zahir n batin
Dah raye ke3 harini
Mood raye masih tebal lg ni...

Tiap kali raye memang seronok
Makanan macam2 ado
Kuih penuh meja...jumpa sedara mara...mmmm...best gile

Ni citer 1 syawal







Anak dara sorg ni memg suke berangan...sayang adik..klau dia takde kat umah memang boring..

Ok..takat ni la dulu...nak sambung raye lagi...burbyeee





Orang Peminat Rahsia