geng blog

Wednesday, July 6, 2011

kem...kem...kem....

ketika dan saat ini tengah dok sorang2.....melayan buletin utama sambil ber tenet...
bosan x terkata...sebab dah 2 hari nadhira boo pergi kem anjuran JPS di UTM SKUDAI.
Esok baru balik.....Jumaat dia sambung pulak ke Gunung Pulai menyertai Kem motivasi di Kem Kaizen..haaa yang ni anjuran sekolah pulak...

Rindu jangan cakap lah...maklomlah anak pompuan sorang.....petang tadi sms dia....tanya buat ape......makan ape.....best ke x.....makanan macamane......

segalanya nak tau.....hehehhehe...dia cakap makanan ok je...cuma sarapan pagi ade air teh...dia kata tak sedap...
sememang nya dia x suka minum air tu semua masa sarapan...yang biasa dia minum hanyalah air masak putih....

kelako pulak....

segala ape yang sekolah buat dia memang minat nak join...itulah anak pompuan...x sama ngan abg2 dia....
abg2 dia memg payah kalau nak surh ikkot proggram skola...cuma abg sulung je sebab nya dia belajar kat IKBN jadi nak ke tak nak kena lah ikot ape2 program yang di buat....
macm2 jugak program dia masa kat IKBN tu....

semua tu adelah untuk kebaikan mereka jugak....aku cuna menyokong je ape yang baik.....

No comments:

Post a Comment

Orang Peminat Rahsia