geng blog

Tuesday, July 26, 2011

Cinta dan Benci Geisha





Lirik Lagu Geisha Cinta dan Benci Lyrics
bagaimana cara membuatmu bahagia
nyaris ku menyerah jalani semua
tlah berbagai kata ku ungkap percuma
agar kau percaya cintaku berharga
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
tak kuat ku menahanmu, mempertahankan cintaku
namun kau begitu saja, tak pernah merindu

reff:
sungguh aku tak bisa, sampai kapanpun tak bisa
membenci dirimu, sesungguhnya aku tak mampu
sulit untuk ku bisa, sangat sulit ku tak bisa
memisahkan segala cinta dan benci yang ku rasa

apa kau mengerti ku sedih sendiri
tanpa ada kamu ku merasa sepi

tlah lama ku menantimu, diam sendiri menunggu
setengah hati mencinta, ku sakit karenamu

repeat reff
woo ooo ku sakit karenamu
sungguh aku tak bisa, sampai kapanpun tak bisa
membenci dirimu, sesungguhnya aku tak mampu
sulit untuk ku bisa, sangat sulit ku tak bisa
memisahkan segala cinta dan benci

sungguh aku tak bisa membenci dirimu
sesungguhnya aku tak mampu
sungguh aku tak bisa, sampai kapanpun tak bisa
memisahkan segala cinta dan benci ooo
cinta dan benci ooo yang ku rasa





Tuesday, July 19, 2011

menjelang ramadhan.....

assalamualaikum.....

da berapa hari tak update blog ni.....
macam blur pulak nak tulis n3 ape-ape.....

tak berapa hari lagi kita akan menyambut bulan Ramadhan.......bulan yang penuh barakah....
bulan yang mencabar bagi umat manusia yang tak tahan nak berpuasa....hehehhe..

Insyaallah semua akan dapat kita semua lalui dengan penuh kesabaran..
 pada bulan ramadhan inilah kita semua harus meningkatkan segala amalan kerana setiap amalan akan mendapat pahala yang berlipat kali ganda..


dan setiap kali menjelangnya bulan Ramadhan ni lah juga kadang-kadang kita terlalu mengikut nafsu didalam berbelanja....
manakan tidak dengan juadah yang berlebihan semasa berbuka.....

harap-harap Ramadhan kali ini kita semua dapat meningkatkan amalan dan yang penting nya kita jangan lah membazir....

Wednesday, July 6, 2011

kem...kem...kem....

ketika dan saat ini tengah dok sorang2.....melayan buletin utama sambil ber tenet...
bosan x terkata...sebab dah 2 hari nadhira boo pergi kem anjuran JPS di UTM SKUDAI.
Esok baru balik.....Jumaat dia sambung pulak ke Gunung Pulai menyertai Kem motivasi di Kem Kaizen..haaa yang ni anjuran sekolah pulak...

Rindu jangan cakap lah...maklomlah anak pompuan sorang.....petang tadi sms dia....tanya buat ape......makan ape.....best ke x.....makanan macamane......

segalanya nak tau.....hehehhehe...dia cakap makanan ok je...cuma sarapan pagi ade air teh...dia kata tak sedap...
sememang nya dia x suka minum air tu semua masa sarapan...yang biasa dia minum hanyalah air masak putih....

kelako pulak....

segala ape yang sekolah buat dia memang minat nak join...itulah anak pompuan...x sama ngan abg2 dia....
abg2 dia memg payah kalau nak surh ikkot proggram skola...cuma abg sulung je sebab nya dia belajar kat IKBN jadi nak ke tak nak kena lah ikot ape2 program yang di buat....
macm2 jugak program dia masa kat IKBN tu....

semua tu adelah untuk kebaikan mereka jugak....aku cuna menyokong je ape yang baik.....

Friday, July 1, 2011

LAILA....LAILA...LAILA...




episod akhir.....KERANA MU LAILA

sedih giler.......memang menyedihkan...
berjurai-jurai airmata.....

aku ni memang  tak boleh tengok cerita sedih-sedih ni........
Orang Peminat Rahsia