geng blog

Friday, April 6, 2012

my cikgu

assalamualikum.......

harini tgk wall facebook ada kngkawan post gambar-gambar cikgu masa skola menengah dulu......


cikgu seth
cikgu math cikgu ni memang cool tapi tegas...
pernah jumpa dia masa nak daftar anak sulung skola rendah dia memang tak berubah....tapi masa tu dia tak lah kurus sangat....(tu citer tahun 1997)


ni cikgu Suhaimi
sumpah aku tak ingat cikgu suhaimi ni ajar subjek ape
ape punya anak murid lah aku ni....
mintak mahap lah cikgu ya....saya memang tak ingat


NI DIAAAAAA
CIKGU SHARIFUDDIN
gurubesar yang sememangnya aku gerun masa skola dulu
aku rasakan macam nak lari bila terserempak ngan dia

memang dengar suara je dari jauh da kecut perut dibuatnya...
sebenarnya dia lah the best...

(gambar-gambar ehsan dari fb Wanira Anisa)

Doa dan harapan agar semua cikgu-cikgu yang mengajar di Sekolah Menengah Dato' Abdul Rahman Yassin  terutamanya dari tahun 1982- hingga 1986 beroleh kesejahteraan hendaknya dan diberkati Allah.

Ucapan setinggi terima kasih buat semua cikgu yang pernah mengajar aku dulu....aku tak lah berapa pandai tetapi bolehlah menjadi manusia yang bersyukur....

TERIMA KASIH CIKGU

No comments:

Post a Comment

Orang Peminat Rahsia