geng blog

Sunday, June 24, 2012

akta oh akta

assalammmmm.......badan macam nak demam lah pulak...pale pening.....
no mood harini..tapi nk update blog..nak citer pasal meeting harini..


Mesyuarat tahunan Perbadanan tempat aku kje harini...macam biasalah ikot akta hakmilik strata mesyuarat ni adelah yang ke dua sebab yang pertama minggu lepas. Disebabkan pemilik "rajin" sangat nak datang meesyuarat  maka mesyuarat telah ditundapada minggu berikutnye...
harini klau 2-3 orang datang pon mesyuarat tu akan sah....


susah diaorang ni banyak masalah bole citer masa meeting ni tapi semua tak nak datang...tapi lepas tu suke citer belakang2...harini yang datang cume 23 orang daripada 952 pemilik...gile lah diaorang ni.....
lpas ni ape pon keputusan mesyuarat diaorng kena akur lah...padan muka...sape suruh malas datang..



nilah antara yang datang 


paling ramai wanita..da macam mesyuarat wanita pulak


nilah puan pengerusi
tak de sape yang ambil jawatan dia
semuanye bukan berani nak pikul kerje2 yang bole dikategorikan kerje amal lah....

yang pandai komplen bagilah kat diaorang tu



wakil perasmi 
wakil kepada Puan Ahli Parlimen Gelang Patah


ni lagi satu hal....dia pegang buku akta hakmilik strata tapi dia nak pengecualian dari membayar caruman penyelenggaraan....pening giler layan apek ni....
nak je aku suruh dia rebus buku tu pastu minum bior faham sikit....

TU YANG AKU PENING SAMPAI NAK DEMAM NI....
hehehehhe
(esok nak g belajar keta...lagi pening)





No comments:

Post a Comment

Orang Peminat Rahsia