geng blog

Friday, June 29, 2012

pengantin

Assalam....selamat malam .....
sekarang ni sibuk dengan majlis perkahwinan

gambar ehsan http://www.facebook.com/fiza.kasih

gambar nikah irma hasmie
(gambar ehsan dari http://www.kakibising.com)

pssssttttt.....ade iras-iras kannnnnn

apepon selamat pengantin baru pada 2 mempelai ni
semoga bahagia hingga ke syurga

Sunday, June 24, 2012

akta oh akta

assalammmmm.......badan macam nak demam lah pulak...pale pening.....
no mood harini..tapi nk update blog..nak citer pasal meeting harini..


Mesyuarat tahunan Perbadanan tempat aku kje harini...macam biasalah ikot akta hakmilik strata mesyuarat ni adelah yang ke dua sebab yang pertama minggu lepas. Disebabkan pemilik "rajin" sangat nak datang meesyuarat  maka mesyuarat telah ditundapada minggu berikutnye...
harini klau 2-3 orang datang pon mesyuarat tu akan sah....


susah diaorang ni banyak masalah bole citer masa meeting ni tapi semua tak nak datang...tapi lepas tu suke citer belakang2...harini yang datang cume 23 orang daripada 952 pemilik...gile lah diaorang ni.....
lpas ni ape pon keputusan mesyuarat diaorng kena akur lah...padan muka...sape suruh malas datang..



nilah antara yang datang 


paling ramai wanita..da macam mesyuarat wanita pulak


nilah puan pengerusi
tak de sape yang ambil jawatan dia
semuanye bukan berani nak pikul kerje2 yang bole dikategorikan kerje amal lah....

yang pandai komplen bagilah kat diaorang tu



wakil perasmi 
wakil kepada Puan Ahli Parlimen Gelang Patah


ni lagi satu hal....dia pegang buku akta hakmilik strata tapi dia nak pengecualian dari membayar caruman penyelenggaraan....pening giler layan apek ni....
nak je aku suruh dia rebus buku tu pastu minum bior faham sikit....

TU YANG AKU PENING SAMPAI NAK DEMAM NI....
hehehehhe
(esok nak g belajar keta...lagi pening)





Saturday, June 23, 2012

Sdary8286.....kenangan terindah bersama

tragis...hahhahaha

hye.....ronda-ronda kat explore google jumpa ni......agak2 la bole ke buat ni kat Malaysia.....



ni kat jepun...negara yang penuh dengan teknologi.....macam-macam yag dia buat untuk selamatkan bumi....tapi selamat ke???????

renungan

assalamualaikum....pagi sabtu ni.......


renung-renungkan dan selamat beramal.....

Thursday, June 21, 2012

RAMADHAN

assalamualaikum......
sekarang ni da masuk bulan syaaban.....bermakna tak lama lagi semua umat islam akan menjalani ibadah puasa...


bulan yang ditunggu oleh semua umat islam....segala amalan berlipat ganda pahala nya...
marilah kita semua melipat gandakan amalan semoga kita semua mendapat keredaan dari Nya...

Thursday, June 14, 2012

art shoes



x de idea la nk buat n3
kita tengok ni la...mcm menarik je......masa remaja dulu x jumpa benda ni......









cantik kannnnn



Tuesday, June 12, 2012

suke-suke







assalamualaikum...semua...malm ni x tau nak buat ape....sooooo.......
nilah hasilnye.......









hah...ni shikin jugak...tapi shikin talib.....

Friday, June 8, 2012

sepetang di Putrajaya

Kenangan semasa di PUTRAJAYA



pemandangan yang menyamankan


paling suka tengok bangunan ni cantik....







ni yang paling menarik...terkedu masa mula2 masuk dalam



tercapai jugak impian nk jejak kan kaki kat sini..alhamdulillah


bangunan kebanggaan dan menjadi rebutan



senja di Putrajaya









Thursday, June 7, 2012

Hyperact- harapan OST Seindah Sakura tv3 dengan lirik



harapan 
harapan menjadi layu
ingin ku bahgia bersama
menjadi kenangan 
memburu impian masa kita selamanya

Friday, June 1, 2012

petang tu kami yang punye

assalamualaikum......

selagi tak abis letak gambo pasal reunion ni memang tak puas punye



bersama salasiah sementara menunggu kengkawan datang kami posing dulu


dengan mohd isa rahmat


















Orang Peminat Rahsia