geng blog

Thursday, March 7, 2013

senam jangan tak senam

Photo: Muka org da lama x jogging...penat gile..
 
semalam belum balik dari kerja dia da sms nak ajak jogging esok pagi..
wahhhh
tetibe je nak ajak jogging
biasanay memang kena layan jugak ape yang dia nak...
sebenarnya aku ni da lama tak berriadah bagai ni
ambil kesempatan jugak la bila dia da ajak
 
sampai sana bermulalah episod bersenam
mula-mula berlari lah pelan-pelan
baru satu pusingan aku yang da termengah-mengah
alamak nampaknya aku memang kena buat benda ni selalu
kalau tidak apapon tak boleh...
sampai ke malam badan ni rasa sakit-sakit
lenguh-lenguh da macam orang tua lah pulak..
 
 


No comments:

Post a Comment

Orang Peminat Rahsia