geng blog

Friday, November 30, 2012

"PRIMADONA" KE????

hye...ntah da berapa lama rancangan "primadona" ni ada...aku pon tak perasan..
selalu jugak tengok iklan dia kat Astro...tapi tak pernah pulak tengok sepenuhnya...

malam ni entah macamane cik abang bole pulak tengok astro prima ni....Primadona
selalunya kalau dia balik mesti sport....sport.....sport... boring jugak...tapi redha je...

berbalik pada Primadona tadi...rancangan dia biasa je...(pada aku la)....barisan pengacara yang  "jelita" lah.....pengisiannya macam tu je...cerita yang biasa2 kita dengar dan tengok....boring jugak kot..dengan pengacara yang berebut nak bercakap...da macam ahli mesyuarat tingkap pulak....

rasanya tak perlu kot ramai sangat yang nak bercakap...sebabnya ada soalan yang ntah apa2 je yang keluar.....
maaflah ya.....cuma pandangan peribadi je......(orang susah2 buat program aku ade sesedap rasa je nak komplen)....tapi betol pe......

MAAF ZAHIR BATIN.....

No comments:

Post a Comment

Orang Peminat Rahsia