geng blog

Tuesday, November 27, 2012

sampai juga.....

minggu lepas nak kata kejutan ye jugak.....lebih 15 tahun kot dia tak turun JB...
hahahaha....seronok

rasanya last dia datang JB masa arwah pak uteh meninggal....kalau tak silap lah...
tapi aku da jumpa masa pergi Putrajaya aritu...



Photo

destinasi Legoland......
nak pergi pantai JB ni manalah ade pantai lagi...dulu masa kecik2 datang JB pantai lido masih boleh mandi manda...sekarang dah tak nampak pantainya pon.







walaupun pertemuan dalam masa yang singkat tapi kami rasa memang seronok...ntah bila lah nak berkumpul macam ni lagi.....



No comments:

Post a Comment

Orang Peminat Rahsia