geng blog

Tuesday, December 4, 2012

Selsun Blue

 
 
masalah kulit kepala melanda....kelemumur lah apa lagi
macam-macam syampo guna sama je....rambut pon gugur..
 
last sekali cuba brand ni...sebelum ni memang penah cuba memang berkesan
cuma bau dia memang tak berapa nak wangi....
 
 
 
 
 
 
harap-harap lepas ni akan melegakan sikit masalah kelemumur kat atas kepala ni
syampu ni ada 3 pilihan lah mengikut masalah masing-masing
kalau masalah kulit kepala tu tersangat kritikal lah kena guna yang ni
 
 
 
 
penutup merah tu tanda ianya berubat...memang untuk rawatan kulit kepala
 
macam aku yang tak berapa kritkal ni kena guna yang tutup hijau tu le...
semoga misi ini berjaya....
 

No comments:

Post a Comment

Orang Peminat Rahsia