geng blog

Monday, December 10, 2012

sian minah

assalamualaikum....nak citer sikit
tapi cerita ni mungkin ade kena mengena dengan yang hidup atau pun yang telah mati.....amboiii
Ahad lepas pergi ke jemputan kawen.. balik tu kami singgah di sebuah pasaraya besar GIANT...
jalan-jalan cuci mata .....tapi mana boleh nak tengok je kan
mesti beli punya.....tak banyak sikit pon jadila...

sampai masa nak bayar ...selesai bayar kami masih lagi kat kaunter tu datang sorang minah ni tawarkan sebiji gelas kerana kami belanja lebih dari rm 30....
aku memang malas nak layan benda2 macam ni....terus tunjuk kat cik abang di belakang tengah masukkan dwet dlm purse....

eeh dia bole pulak ikot si minah tu....mula2 ingatkan offer tu dari Giant..layanlah jugak....
macam2 lah dia menanya....sambil2 tu tengok2 jugak keliling..ade dapur elektrik yang xde tungku tu...ntah ape kenama dia... akhir sekali dia bagi kupon...ingatkan lepas tu da bole la blah dari situ...
rupanya tak...dia suruh pulak koyakkan kupon tu...nak cop katanya....bila kita koyak ade la gambar dapir tu dengan satu lagi barang elektrik.....

tetiba pulak dia terperanjat tengok gambo yang dlm kupon tu......main wayang betol minah ni....(bila dia buat2 terkejut aku da agak dah ni mesti suku sakat gores n menang)...apa lagi kami pon angkat kaki la blah....nasib baik tipah tak tertipu....

Senang betul nak tipu orang kan.....

1 comment:

Orang Peminat Rahsia