geng blog

Sunday, May 29, 2011

bola...bola...bola.....

terjaga dari tidor pukul 3 pagi....tengok 2 anak bujang tak ada........kemana pulak perginya budak dua orang ni......ambil handphone.....sms lah si bujang sulung......kat mane tanye dia...dia balas sms mak dia.....kat mamak tengok bola......huh....

sms yang sorang lagi.....ajim kat mane.......sekejap je dia da bals balik...kat Agus(restoran 24 jam) tengok bola......pehhhhhh...dua2 tengok bola.......BARCELONA VS MANCHESTER UNITED......kat umah ade ASTRO pon diaorng lebih suka tgk kat mamak.....semangatnye lain agaknya......

lepas tu ingtkan bole sambung tido semula...pusing2 x bole lelap pulak...akhirnyeeee buka tv tgk lah bola jugak sorang2....aku tengok da separuuh masa kedua...masa tu  masing2 da ada 1 gol......bole ke MU MENANG.....DALAM HATI....tengok corak pemainan Barca.....memg payah kot MU NAK MENANG......(tu pandangan aku yang x berapa pandai tentang bola lah).......


masuk separuh masa kedua MU dikejutkan oleh Messi.......aku pun sebenarnya peminat MU...tapi nk buat macamana kan nasiib tak menyebelahi mereka......
akhirnyaaaaa...MU kena akur dengan kemenangan BARCELONA........

No comments:

Post a Comment

Orang Peminat Rahsia