geng blog

Thursday, June 23, 2011

SYUKURLAH......

malam jumaat........
ape nak buat ni......
da berapa hari tak update blog ni....

malam ni nak merapu lah....
nak kata bosan tak jugak.....
nak kata tak bosan...kekadang macam bosan...

kita ni jadi manusia memang tak pernah puas dengan apa yang kita ade....
bila kita fikir2 kan
kita ni macam hamba yang tak tau bersyukur...

dengan ape yang kita ada....ape yang kita makan...ape yang kita pakai....
sepatutnya kita kena besyukur yang teramat sangat dengan nikmat dan kurniaan tuhan yang maha esa..

bukan ape sebenarnya ianya untuk menginggatkan diri sendiri ni....
selalu sangat mengeluh bila di uji sikit....
cepat je nak mempersoalkan kenapa......mengapa...bagaimana.......

itulah manusia namanya.......

sesungguhnya Allah itu maha Adil lagi Bijaksana.....
setiap ape yang diberikan mestilah bersebab.....

cuma kita manusia ni je yang tak sedar akan itu.....

YA ALLAH AKU BERMOHON PADAMU AGAR KAU JADIKANLAH AKU SEBAGAI SEORANG HAMBAMU YANG TAHU BERSYUKUR DENGAN SEGALA NIKMAT DAN KURNIAAN MU.....AMINNNN

No comments:

Post a Comment

Orang Peminat Rahsia