geng blog

Monday, October 3, 2011

AIR...OH...AIR

dapat notis dari SAJ HOLDING....simpan air secukupnya yang tertulis dalam notis tu....

org lain dapat dah dekat seminggu notis tu..ntah macamane aku baru dapat tau semalam....pelik jugak.....padahal kerja di pejabat pengurusan yang sepatutnya dapat tau awal benda2 macam ni...hehehehheh
 ni lah gara2 malas nk buka peti surat....semua ade kat situ.......(nak salahkan orang pulak)

malam semalam ade kenduri kat umah jiran....bagi tau lah kat jiran2 yang esok x de air....rupanya ade jugak yang tak tau lagi.....maknanye bukan aku sorang lah yg lmbat dapat info...hahhahhaha

balik dari kenduri cuci baju.....yelah esok x de air....dekat kol 12 baru tido.....menggila cari tong nak simpan air.....nasib ade tong...habis tong air dalam keta pon amik nak buat simpan air....segala mangkuk n baldi da penuh dengan air...

sebelom tidor pesan kat ank bujang yg nk g kje bangun cepat mandi awal2 nanti x de air....siap cakap kat dia air tutup kol 8.00 pagi....

pelik jugak kata air tutup kam 8 pagi tp sampai kol 9 masih ade lagi....dlm hati (agaknye x jadi tutup kot).....
sampai ofis bukak paip .......masih ade air lagi......

sambil duduk tunggu penduduk datang bayar maintenance fees belek2 lah notis SAJ tu........

MAK AIII SALAH BACA .....

GANGGUAN BERMULA DARI JAM 10.00 PAGI HINGGA 6.00 PETANG

hahahahahhaha......malu gak sebab da bagitau kat jiran yang gangguan tu mula jam 8.00 pagi hingga 10.00 malam.......MEMANDAI JE........

No comments:

Post a Comment

Orang Peminat Rahsia