Saturday, October 8, 2011

WALIMATULURUS.....

smlm ujan lebat mencurah..dengan petir dan kilat sabung menyabng.....tersentak bila petir yg paling kuat .....serta merta log out dari tenet...kang rentung pulak pc ni....hehehhehe

ape yg aku fikir.. sabtu ade rewang...jiran buat kenduri kawen......ahad adelah majlis kemuncaknye.....
klau ujan berterusan mcm ni mau kuyup aku sebab aku kendarat kat majlis tu.....pehhhhhh...klau buat kt dewan selamat lah tp majlis ni buat kt umah...khemah...aduhhhhhhh..aku da bayangkan mcmane keadaannya....

pagi sabtu...alhamdulillah...cuaca cerah..mentari pon dah keluar.....harap2 akan berterusan smpai ahad.......abis majls nk ujan.....ujanlah  tak ape......sian tuan rumah.......lgpon sian gak kt tetamu yg nak datang.....x selesa nanti.

apepon.....ujan ke tidak ke...majlis tu tetap akan berjalan.....dan aku tetap akan menjadi kendarat yang setia....hehehheheehh

SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT

SUHAIDAH BINTI DANI DAN PASANGANNYE MOHD HANAFEE BIN ISMAIL

SEMOGA BERKEKALAN HINGGA KE SYURGA......

No comments:

Post a Comment