geng blog

Sunday, February 19, 2012

ANGAN-ANGAN



hye korang......tengah buat ape tu???...
tengah berangan ye..hehhehehe..kalau berangan samalah kita ye....

dah time nak beradu ni kannnn....
tp malam masih mudeeee....dalam duduk sesorng melayan tenet ni....tetiba plak terfikir pasal bilik tidur....

HAH....BILIK TIDUR IDAMAN........



HAHAHAHHA..dah takde kje kan ....melalut je lah ni
tapikan setiap dari kita nak bilik yang cantik dan yang penting selesalah utk berehat...

atau yang ni



wah......ni da macam kat istana pulak....x mampu kot........
kalau lah dapat tido kat sini mau x bole bangun agaknye.....maklom sayang nak tinggalkan bilik yang cantik.

yang ni pulak sejukk mata mandang



tempat melepaskan lelah setelah penat seharian bekerja......

tapi tu semua hanya angan2 malam je......umah kecit nak bilik tidur mengalahkan istana.......hahhahahahaha

dah tak de kerja kannnnnnnn...berangan jelah dulu........

SELAMAT BERADU......SEMOGA MIMPI YANG INDAH

No comments:

Post a Comment

Orang Peminat Rahsia