geng blog

Saturday, February 18, 2012

MALAM MINGGU

selamat bemalam minggu....ape aktiviti korang....kalau anak2 muda biasalah kan lepak ngan kengkawan
yang separuh nak tua ni (ishhhhh xlah tua sangat kannnnn) nak lepak kat luar bole gak...
mesti seronok dan beronok2 kan.....

tulah kehidupan malam minggu...malam masih muda walaupun dah nak pagi...hehehehe
kalau kita g ke bandar memang tak sedar masa berlalu...tulah yang melekakan anak2 kita kannnnnn.

kekadang anak2 bujang aku pun tak balik sampai dekat nak pagi....jenuh gak menunggu dan sms diaorang...
bila tau diaorang kat mane....barulah lega sikit walaupun hati penuh dengan kebimbangan..
mak mana yang tak risau kannnnn...
asal tau menjaga diri Insyaallah segalanya akan baik kannnnn...tulah yang slalu aku ingtkan kat anak2 semua...

"walaupun muda hanya sekali kalau kita tahu menghargai masa muda tu Insyaallah semuanya akan baik"



No comments:

Post a Comment

Orang Peminat Rahsia