geng blog

Friday, February 10, 2012

Nikmat Allah

dah dua hari kena demam...batuk dan selsema
pergi klinik dapat ubat..nak makan ubat pon satu hal jugak
pahit...kalau tak pahit bukan ubatlah namanya.....
nak tak nak makan jugak lah......

bila kena sakit ni barulah aku tahu betapa besarnya nikmat sihat..
dengan sakit kepala...sakit tekak....nak tidur tak nyenyak....Ya Allah sesungguhnya apa yang kau beri pada ku ini membuat kan aku lebih menghargai kesihatan badan ku.

tapikan aku ni manusia yang lemah...sedikit keluhan akan keluar dari mulut bila dah tak tertahan dengan sedkit je ujian dari Allah ni...sedangkan adalagi insan yang menerima ujian yang lebih berat dari Allah. baru kena demam dah banyak songel...

Kesedaran mengenai nikmat Allah sememangnya perlu ada pada setiap dari kita kerana
Allah itu maha pengasih lagi maha penyayang.

Syukur atas segala apa yang di beri oleh Allah...semoga aku dapat memperbaiki diri di masa akan datang....

No comments:

Post a Comment

Orang Peminat Rahsia