geng blog

Friday, January 6, 2012

Aisyah ke Sekolah

sudah 3 hari sesi persekolahan berjalan...
maknanya dah 3 hari lah Siti Aisyah menjalani kehidupan sebagi seorang murid sekolah rendah dan sekolah agama belah petang.....

rutin harian dia bermula dari jam 6 pagi....
gegar dia pepagi suruh mandi, nasib baik senang nak bangun kalau x aku jadi tarzan lah jawabnya....hehehhehe

alhamdulillah setakat ni semuanya ok...
dek kerana terlalu sibuk  lupa pulak nak amik gambar dia pakai uniform skola....nanti lah lain kali kalau sempat.

pergi skola naik van sama ngan anak dara aku yang sorang lagi ni....dia bangun selepas aisyah mandi....dia ni lembab sikit masuk bilik air berjam-jam..

buat masa ni aisyah bawa bekal dari umah...maklomlah dia masih baru kat skola takut-takut dia x tau nak beli....tapi dia beria-ia nak beli sendiri aku je yang x yakin....masa rehat pergi skola dia tegok dia makan...setakat ni ok lah tapi tetap merenggek nak beli sendiri.
 balik pukul 1 tengahari ...suruh dia makn cepat-cepat sebab pukul 2 dah nak g skola agama pulak...memang kelam kabut aku.....

g skola agama aku hantar jalan kaki le....kesian gak tengok dia penat semacam je...tapikan dia memang suka sangat g skola...pukul 3 stgh balik skola agama aku amik bawa g ofis sampai pukul 5 dok kat ofis aku....sampai tertidur dia...siap berdengkur....kepenatan lah tu...


No comments:

Post a Comment

Orang Peminat Rahsia