geng blog

Monday, January 16, 2012

nak g skola

sabtu haritu aisyah demam...malam mak suruh hantar kan ubat demam....
hantar ubat demam ngan kool fever...

lepas makan ubat kebah lah kejap pastu demam lagi.
Ahad ada jemputan...mak kata tak g sebab aisyah demam..

balik dari jemputan kawen singgah umah mak tengok aisyah..memang panas
malam bawa dia balik umah...bagitau dia esok tak yah g skolah sebab demam...
dia jawab ape tau...
."ALAH...ECAH NAK G SKOLA NANTI KALAU TAK G SKOLA ECAH TAK PANDAI"
macam nak menitis airmata dengar dia cakap macam tu...sememangnya anak-anak ni kalau dia suka dan seronok untuk ke sekolah walau sakit pun dia nak pergi juga.....
mudah-mudahan perkara sebegini berterusan sehingga dia besar nanti....insyaallah...

No comments:

Post a Comment

Orang Peminat Rahsia