geng blog

Saturday, March 10, 2012

bersidang tok sidang

hye...badan ni penat sungguh...dari petang semalam..nak buat mesyuarat tapi kakitngan takde...yang ade makcik2 dan pakcik2 alahai.......(aku pun da nak sampai tahap pkcik n makcik tu )...tapi aku mude sikit...hehehehehe...tetap tak nak mengaku tuuu...

kemah sampai petang... ingatkan ade lah orang yang nak pasang kemah tu rupanya dia anta je....turunkan dari lori pastu dia blah je......mati nak pasang khemah.....ade pkcik sorang ni dia yg cari sooo dialah yg kena pasang...panggil anak bujang aku yg baru balik kje suruh datang tolong...nasib dia tak banyk songel....datang juga dia.....dengan tenaga 4 orang lelaki dan 4 orang makcik ni akhirnya berdiri jugak khemah ni.......

citer ni bersambung ..........tunggguuuuuuu tauuuu


No comments:

Post a Comment

Orang Peminat Rahsia