geng blog

Friday, March 9, 2012

cuti-cuti ujian

Assalamualaikum......
pagi Jumaat yang mendung dan hujan mula turun dari jam 4.30 pagi tadi......nak kata sejuk tak lah sejuk sangat ni....

last sesi persekolahan harini..mula cuti skola buat anak2 skola seminggu je....
ape pulak yang nak dibuat cuti2 ni....x leh enjoy sebab naik cuti mula ujian  so kena belajar.....



kalau x study macamane nak pandai....tu yang orang selalu cakap kannnnn




citer katun memg x leh kalau x tengok....aku pon suka jugak .....
baik dari budak kecik sampai yang tua pon suka kalau x caya korang layan katun ni besttttttt



1 comment:

Orang Peminat Rahsia