geng blog

Saturday, March 24, 2012

SANTAPAN SAYANG

assalam...
petang lepas kje  jenjalan kt Jusco Tmn Universiti......
sampai je trus g Arena (memg tpt faveret) ....perut da macam2 bunyi ni........
g kaunter oder kue tiau goreng untuk my abang sayang.....nasi goreng daging merah untuk ank dara sorang ni
untuk mak nasi goreng biasa.....
ayuni n aishah makan chicken chop....alamak aku pon teringin jugakkkkk

satu persatu makanan siap...masing2 pon nyadap je lah...
aku punye lambat sikit...sebab oder kemudian...soooo tunggguuuuu je lah
tengah dok menunggu  chicken cop ni ...my abang datang tanya lom siap lagi ke?????? kata dia

aiiii da abis makan ke? (dalam hati alahai dia da abiskan kue tiau tu ke)...masa amik mee tu td terliur jugak sebab macam sedap je...rupenya memg sedap pon.
dia senyum je........lom lahhhhh...... tau mesti nak rasa kannnnnnn........kata dia......
ehhhhh dia macm dapat rasa ape yg tersurat dan tersirat lah......DIA SELALU TAK PERNAH LUPAKAN AKU......

sebenarnya kami ni selalu je fikir dan nak buat benda yang sama.....

SAYANG ABANGGGGG...

No comments:

Post a Comment

Orang Peminat Rahsia