geng blog

Thursday, March 8, 2012

pucuk paku punya penangan

     ISA   dan Mek Jah   bersama sebahagian   18 anaknya ketika ditemui rumahnya di Kampung Pantai Pulau Kundor, Kota Bharu.


Mek Jah jaga pantang selepas bersalin, banyak makan ulam untuk kekal sihat 


itulah rahsia keluarga ini.....sungguh bahagia.....tapikan macamanelah agaknya bila mereka berkumpul...masa makan dan masa mereka berehat. nak tengok tv ke......dengan anak2 yang ramai mesti mereka berebut2 siaran kannnnnn

aku yang ade 3 anak je dah macam2 perangai ni kan pulak 18.........huhhhhhh....agaknya Mek jah ni punya tahap kesabaran yang tinggi sebab nak melayan 18 orng punya kerenah........aduhhhhhhh......itulah kuasa dan rezeki dari yang maha Esa......




No comments:

Post a Comment

Orang Peminat Rahsia