geng blog

Friday, March 2, 2012

moody

Assalamualaikum....
salam jumaat ..
pagi hujan rahmat turun...x berapa lebat....
pagi ni x taulah mood x berapa nak baik..
hangin satu badan....


bila dikenangkan memang x patut lah nk meradang je kannnnn
selagi kita ni manusia yang lemah benda2 macam ni memg selalu terjadi.
kekadang kerja2 harian pon boleh buat kita nak naik angin...lebih2 lagi menyiapkan anak kecik nk g skola....hehhehehhe
bukan yang kecik je yang besar pon kekadang buat perangai....





tu lah yang jadi pagi td......bila diaorng da g skola .....dok mikir kenapalah  aku nak marah2 kalau cakap je kan bole....tapi kan bila kita cakap baik2 anak2 ni x nak dengar...mulalh nak meradang......

walau macamane pon aku akan cuba muhasabah diri untuk lebih "mengcoolkan" hati di lain kali...(Insyaallah)

No comments:

Post a Comment

Orang Peminat Rahsia